"Drill og pølsefest" i barnehagen :)

I dag har vi hatt den store 17. mai trenings dagen :) Vi har øvd på hvordan vi skal gå i toget også inviterte SPJELKAVIK DRILL, alle barna og foreldrene, på "Drill og pølsefest!"

Med bare to dager unna 17. mai var det kjempe kjekt å bli invitert av Spjelkavik drill på "Drill og pølsefest" i barnehagen. Barna har gledet seg veldig til å se på drill jentene :) og vi har store deler av dagen måttet svar på hva klokka var og hvor lenge det var igjen til de skulle komme. Så endelig ble kl 17 og drilljentene kom, i nye flotte uniformer.

Vi gikk ei "togrunde" i nabolaget også hadde drilljentene oppvisning for alle barna og foreldrene. De var kjempe flinke og jeg så mange små og store øyne som glittret imponert :)  Etter flott oppvisning serverte de pølse med brød og is til alle sammen! Tror nok at de vil få noen rekrutter til høsten. Vi hadde en kjempe fin ettermiddag sammen med drilljentene. Tusen takk Spjelkavik drill for en flott ettermiddag :)