"Vi vil leke!" - utstilling på Moa helsehus

Barn, foreldre og personal har samlet dingser, skruer og andre små og store ting i metall - som vi trengte til utstillingen vår som nå står på Helsehuset på Moa :-) Utstillingen er en markering av barnehagedagen og det er vi barnehagene i Reggio Emilia-Nettverket i Ålesund som stiller ut i samarbeid med biblioteket.

Vi håper så mange som mulig tar turen for å se og prøve. Det er en "interaktiv" utstilling der en skal oppleve og delta selv. Slagordet for barnehagedagen er "Vi vil leke!" - så derfor ble det en utstilling for lek :)

Den er så abslolut verdt et besøk :-) og skal i første omgang stå til 20. mars, men vi fikk tilbakemeldinger med en gang på at de gjerne ville ha den stående ei stund, så da får vi se :-)