Planlegginsdag :-)

Første planleggingsdag dette barnehageåret er unna og vi er så klar til å fortsette med barnas prosjekter :-)

Vi har refektert, ledd, leket, snakket alvor, sunget, spist og koset oss sammen hele dagen - HELE TIDEN MED FOKUS PÅ DET VI JOBBER MED:

«Barns 100 blikk på nærmiljøet!»og «Opp og fram!– livsmestring og helse»

Gjennom prosjektet ønsker vi å: gi barna mulighet til å videreutvikle et mangfold av

uttrykks-muligheter «hundre-språkligheten» og ha fokus bærekraftig utvikling!

”Hvordan kan vi legge til rette for barnas utvikling og relasjon til sitt eget nærmiljø? Gjennom lek, vennskap, deres 100 språk og blikk?»

Hvordan kan vi gi barn og voksne gode opplevelser og skape gode relasjoner,

ved hjelp av materialene vi finner i nærmiljøet?»

Det viktigste er at barna og vi voksne får en god hverdag 😊 og det gjør vi med å være rause med hverandre, vise forståelse, være gode mot hverandre og løfte hverandre opp og frem 😊😊😊. Dette er også av høyeste grad BÆREKRAFTING UTVIKLING!

Gjennom prosjektet ønsker vi å:gi barna mulighet til å videreutvikle et mangfold av uttrykks-muligheter – «hundrespråkligheten» og ha fokus bærekraftig utvikling! Vi skal være kompetente voksne som er gode tilretteleggere for lek, vennskap og barnas 100 språk!