TING VI HAR GJORT..

Her er noe av det vi har gjort - vist utad ;-)

PROSJEKTET: LEKENDE VENNSKAP - SAMMARBEID MED ÅLESUND KOMMUNE OG HØGSKULEN I VOLDA

26.10.17 Lekende vennskap utstilling - Sunnmørsposten

TRAFIKKSIKKERHET

Trafikksikkerhet Sunnmørsposten 2016

DEMOKRATIUTSTILLING PÅ RÅDHUSET

80 barnehagebarn overrakte torsdag gave til byen i forbindelse med at grunnloven er 200 år

JULEPARADEN I SPJELKAVIK 26. DESEMBER 2011
Vi vant i år også :) Takket være sporty foreldre og barn som stillte opp i øsregnet
sikret vi seieren av nisseparaden!
Juleparaden 11 Juleparaden smp 11

BARNEHAGEDAGEN 15. MARS 2011 "Det store korslaget"
Nesten alle 6-åringene i barnehagene på indre distrikt, sang på Amfi Moa. Tilsammen var vi 196 barn!! Et fantastisk skue; se link til TV8

Artikkel i Nytt i uka: Det
store korslaget i Nytt i Uka 11.pdf

PEPPERKAKEBORG TIL INNTEKT FOR BARNEAVD PÅ SYKEHUSET

Stjerne gruppa laget en flott pepperkakeborg som Olsvka Kulur barnehage kjøpte for kr 3. 500,-!
Les
mer her: Pepperkakeborg - Notar 2010.pdf
Pepperkakeborgen ble solgt
10.pdf

BARNEHAGEDAGEN 2010
De eldste barna var med i "Det store korslaget" på Moa! Vi var 180 barn fra nesten alle de private barnehagene i indre distrikt som sang sammen for å markere dagen. Det var et fantastisk syn som TvSunnmøre fikk dokumentert. Ps! vi er de med
mørkeblåe t-skjorter :)

Se reportasje.

DA KREFTHUSET FIKK JUNGEL!
Vi var så heldige å bli spurt av Kreftavdelingen på sentralsjukehuset i Ålesund om å utsmykke et fysioteraput rom i 2008. Samarbeidet ble en suksess og vi
fikk forespørsel om å utsmykke en 90 m lang tunnel fra sykehuset og bort til Kreftavdelingen/sykehushotellet. Siden jobben ble såpass stor fikk med oss resten av barnehagene i Reggio Emilia Nettverket i Ålesund. Mars 2009 var prosjektet ferdig.

Barn og voksne har lært mye av dette nære samarbeidet. Det har vært veldig kjekt å få lov til å hjelpe til. Barna har fått innblikk i hva som skjer på sykehuset med veldig syke mennesker, de har fått ny kunnskap om farger, nye teknikker, hvordan ting ser ut og kan se ut, sammarbeid og det å glede andre. Vi er kjempe stolte over de flinke barna og hvor flotte prosjektene ble :)

DEKOR AV FYSIOTERAPUT ROM PÅ KREFTHUSET
12. mars 2008 åpnet rommet som vi hadde jobbet med siden
jul. NRK Møre og Romsdal var der. Denne repotasjen er hentet fra deres
nettsider. (PS! det tar litt tid å laste det opp, kommer snart.. ;)
)

Stor kunst frå små hender 08

Sunnmørsposten fysio på sykehuset 08

DEKOR AV TUNNEL PÅ SYKEHUSET