"Nye" Veslefrikk Barnehage 10 år!

Det er nesten ikke til å tro at "nye" Veslefrikk allerede er 10 år! Dagen har små og store planlagt og jobbet med i nesten et helt år, så dette var noe vi hadde gledet oss til lenge :).

Barna hadde bestemt at alle gjester skulle få bursdagskorne. Dette ble et kjempe flott samarbeidsprosjekt mellom alle barna på barnehagen. Alle hjalp til med det de kunne. Noen malte, noen pyntet, noen klipte kronetagger og de voknse festet strikken. :)

Barna laget også en flott "Jubileumsforestilling" og "Jubileums utstilling", i tillegg til at de laget bursdagsgave til barnehagen. Gaven var en "utsmykking" av båten og området rundt i rundkjøringen vår.

Barna ønsket at vi alle skulle pynte oss og hele barnehagen og området også. Så det gjorde vi. Gjestene ble mødt i porten med "velkomst drinker", så fikk de kroner og gå på rød løper!

Dagen ble helt perfekt! Akkurat som vi hadde tenkt den skulle bli. Barna var heldigvis veldig fornøyde. Vi fikk høre av en mamma at "Det var helt magisk!" og det synes jammen meg vi også at det ble! :)